Volg Brandweer112.nl op FacebookVolg Brandweer112.nl op Twitter

Advertentie

Brandweer redt hond bij keukenbrand in Waalwijk

Bericht geplaatst op // 4891 keer bekeken

WAALWIJK - De brandweer heeft donderdagochtend een hond gered van een verstikkingsdood aan de Steve Bikostraat in Waalwijk. De brandweer rukte uit voor een woningbrand en trof het dier aan in een huis vol rook.

In het pand was een keukenbrand ontstaan in een pan die nog op het vuur stond, terwijl de bewoner niet thuis was. Het vuurtje was snel onder controle. De brandweer heeft de straat afgesloten tijdens het blussen. Hoe groot de schade is, is nog niet bekend.

Omwonenden brachten bakken water voor de hond.

Bekijk de foto's:

Advertentie

BrandblusserXL

Laatst aangepast op 14 juli 2016 10:45

© Brandweer112.nl - Copyright
Actueel nieuws over de 112 hulpdiensten uit Waalwijk.

Deze website wordt gehost door:
Keurig online webhosting
website:
Epulz reclame
  • Nieuwsbrief ontvangen?

    Na uw aanmelding ontvangt u de nieuwsbrief zodra er nieuwe foto’s, of persberichten online staan.
Nieuwsbrief Brandweer112.nl